lunes, 30 de enero de 2012

Un prat molt verd!


Avui et fas gran, petita, una miqueta més, i m'alegro moltíssim d'haver pogut veure't i passar part del dia amb tu, i ser una mica filla-mami i estirar-te de les orelles i intentar fer-te una sorpresa i en fii, que avui somreies molt i estaves mol cuqui, petita, i jo et vull veure així sempre.
I un any més que celebro al teu costat, i sembla mentida que en portem ja tants. Però saps? Tu ho vas dir ahir, i jo t'ho dic avui; els dos-tres últims anys valen per tota la vida... però com que ens en queden un munt la viurem milions de vegades. Que jo no tinc por si estic amb tu. Que jo amb tu ric molt! Que si som nosaltres ho som, i que t'estimo, t'estimo molt!
Felicitats, vermelleta. Tu cada dia ets més gran, dia a dia, any per any :)

K.

No hay comentarios:

Publicar un comentario